2009. október 2., péntek

Zajlik az élet :)

Túl vagyunk a bemutató órákon, és a Szecskakertes bulik is beindultak már. Múlt szombaton volt már szegedi party is, ma pedig Fehérvárra megyünk salsa bulit tartani. Kemény hónap volt a szeptember, de én szeretem ezt a pörgést. Szerdán mondjuk úgy érzetem, hogy itt az ideje egy kis pihenésnek, és kivettem egy szabadnapot. Nagyon jól esett semmit sem csinálni, lustálkodni, olvasni, aludni, feltöltődni. Kell néha, hogy az ember vissza tudjon vonulni, és a társas élet helyett az otthoni csendet válassza.

A napjaim a szokott ritmustól egy picikét eltérnek mostanában, mert keveset alszom. Tudnék többet is, azaz lenne rá lehetőségem, de az utóbbi 1-2 hétben gyakran előfordul, hogy 2-3 órát sikerül csak, mert felébredek, ahogy most is. Aztán kb. 11 óra körül már nagyon álmos leszek, és akkor egészítem ki az alvást még 1-2 órával, de ez nem mindig sikerül. Na mindegy, majd ha a szervezetem többet akar, akkor úgyis kiütöm magam egy napra, és átalszom. :)

Elolvastam Jeffrey Archer egy újabb könyvét (Se többet, se kevesebb). Nem mondom, hogy nem ponyva, de elég dinamikus stílusban ír, néha jó ilyet is olvasni. Bár, tegyük hozzá, hogy ha összeesküvés-elméletekkel, vagy izgalmas, fordulatokkal teli könyvet keresek, akkor előbb nyúlok Dan Brown könyveihez, mint hozzá. Ez utóbbi írótól nekem az Angyalok és Démonok tetszett a legjobban azok közül, amiket olvastam. (Da Vinci kód, Megtévesztés foka)

Szülinapomra kaptam egy nagyon szuper könyvet Antoni Gaudí életéről, azt is nap, mint nap olvasgatom, mert nagyon érdekel, lenyűgözött, mikor Barcelonában voltam.

A képen Tomival a Güell parkban vagyunk, ami az én kedvencem, számomra egy mesevilág, nem tudok vele betelni. A Sagrada Familia szó szerint félelmetes volt, de a Güell park úgy érzem, az én lelkületemhez nagyon közel áll.












Balra látható a jellegzetes Gaudí négy irányú kereszt Balikával. :) (szintén a Güell parkban található)





Tomikám:)

Na de ennyit most Gaudíról, majd ha elolvastam a könyvet, írok róla hosszabban. :)
Zajlik az életem, jól, boldogan, mesésen. :) Minden úgy jó, ahogy van. :)
Mosolygós napokat!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése