2009. október 20., kedd

Ki kivel? :)

Olvastam Bali írását a pletykákról, gondoltam én is írnék ehhez egy kicsikét.
Nos. Tomi, Bali és én a Fuerte növekedésével azt vettük észre, hogy már kb. úgy zajlik az életünk, mint a celebeknek... Mindig van valami új pletyi, ami rólunk szól. Persze elsősorban Bali viszi a pálmát, de előfordul, hogy engem is "hírbe" kevernek. :)
Baliról kétféle pletyik mennek. Az egyik, hogy éppen melyik csajjal kavar, másik, hogy meleg. Ez utóbbit főleg féltékeny fiúk, vagy kudarcot vallott lányok szokták terjeszteni... Bali egy magas, jóképű vezéregyéniség, mondhatnánk vezérbikája a Fuerte-nek, ami a sok pozitív oldal mellett okoz olykor féltékenységet, irigységet... Amíg kicsi volt az iskolánk, nem foglalkoztak ezzel ennyit az emberek, de most, a nagy számok törvénye alapján bekerül egy-egy olyan emberke is a csapatba, akik ahelyett, hogy a saját szemétdombjukon kapirgálnának, és körbenéznének, hogy ott mi folyik, inkább másokkal foglalkoznak. Most már értem, miért élnek meg olyan jól a bulvár-műsorok és -újságok. :)
Jelentem, Bali nem meleg! :) Közel 4 évig voltam vele párkapcsolatban, és nem azért lett vége, mert meleg lett volna... :))) Jó nagyot nevetek is ilyenkor mindig, mikor hallom, mert Balinál szenvedélyesebb férfit nem nagyon ismerek... :)
Rólam korábban Balival kapcsolatos pletyik mentek, bár lehet, hogy még most is aktuális, csak már nem hallom vissza. :))) Voltam már az exfelesége, a gyermekei anyja, a szeretője, minden. Engem egyébként kifejezetten szórakoztatnak ezek az elképesztő történetek, nagyokat szoktam kacagni rajtuk. :)
Hogy mit gondolok általánosságban a pletykákról? Az emberek unatkoznak, és nem akarnak szembesülni a saját problémáikkal, ezért inkább mások életében vájkálnak, vagy olykor bele is avatkoznak. Szerintem mindenkinek sokkal jobb lenne, ha a saját életébe fektetné azt az energiát, amit másokéba tesz bele ilyen módon.
Én boldog vagyok, és ezt nem tudja beárnyékolni az sem, ha ily módon beszélnek rólam a háttérben. Ettől én még nem leszek sem kevesebb, sem több. Majd megunják... Vagy nem... :)

Mosolygós, nevetgélős napokat! :)
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése