2009. október 9., péntek

Bali blogja :)

Szép jó reggelt! :)



Az éjszaka megszületett legkedvesebb barátom/testvérem/ikerlelkem, azaz Bali első blogja: http://www.puskasbalazs.blogspot.com/ :)

Balival nagyon-nagyon közeli barátok vagyunk, már egy évtizede ismerjük egymást. Anno a Külkeren találkoztunk, évfolyamtársak voltunk, bár más szakra jártunk. (ő KG, én NK) Ő 20 éves volt akkor, én 21. Nagyon jó barátok lettünk, majd pár évig együtt jártunk (éltünk), és ezt szintén barátság követte, a kapcsolatunk soha nem szakadt meg. Szomszédok vagyunk, együtt dolgozunk a Fuerte-nél, amit az ő ötlete alaján hoztunk létre, és az esküvőmön a tanum is ő volt, hiszen ő áll hozzám a legközelebb. Sokszor bebizonyosodott már róla, hogy számíthatok rá bármikor, bármiben, és ez nagyon jó érzés. Csodálatos embernek tartom, és nagyon szeretem.



A képen balról: Bali, Sanya, Tomi

A hetem csendesen zajlik, kicsit visszavonultam, mert a sok pörgés után most kellett a regeneráció testileg és lelkileg is. :)

Mosolygós hétvégét!
Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése