2009. október 26., hétfő

Feadback :)

Gyakran megkérdezik tőlem, hogy mitől vagyok állandóan jókedvű, honnan ez a sok pozitív energia, ez a lelkesedés, ez a sok szeretet, ami bennem van. Nos, én sem pörgök mindig ezerrel, csak úgy látszik. :) Vannak nyugisabb napjaim, amikor regenerálódom, és olyankor egészen elvonultan töltöm az időmet. Ilyen kell, ha nem is minden héten, de néha szükség van rá. De az energiám nem innen van.

El sem tudjátok képzelni, hogy mennyi energiát kapok a diákjainktól, tanárainktól és természetesen a barátaimtól. (a férjecském egy teljesen külön kategória :) ) Néha még nekem is felfoghatatlan, hogy egy baráti találkozó után még másnap is mosolygva ébredek, mert eszembe jutnak az előző napi mókázások, vagy egy-egy workshop után a pozitív feadback-ek milyen lélekemelőek számomra.

Az író utólagos engedelmével név nélkül becsatolnék egy mostani ladies' style workshopos feadback-et:

"Ezt szerettem volna már korábban is elmondani, de valahogy a hétvégén más volt a hangulat és a szitu sem jött úgy ki, pénteken pedig még nem tudtam így megfogalmazni, hogy ennyire sokat még nem hoztál ki magadból.
A múltkori ladies stylenál is úgy voltam, hogy nem hiszem el, hogy még ezeket is felül tudod múlni és már a múltkorinál is bennem volt, hogy nagyon nagyon jól és olyan erővel és energiával adod vissza, hogy jó nézni.
Hogy igen, én is így akarom csinálni, ez van az emberben.
De most… számomra most még jobban felülmúltad ezt, annyira látszik a sok munka és egyszerűen fantasztikus lett a végeredménye.
Azóta is gyakorolgatom itthon, XXX-nak már péntek este letáncoltam az összes sort, nagyon tetszett neki a csípő 8-as, legalább 3x kérte, hogy ismételjem meg...

Nem hiszem hogy Neked kell ezt mondani, de ugye sokan 1x csinálnak valami jót (lásd magyar pop zene – 1 dalos ,,sztárok”) és utána csak valahol lent kullognak… de ez a nem semmi, amit Te is csinálsz, hogy már iszonyat magas színvonalon kezdted és csak egyre jobban felül múlod azt… na én az ilyenekre mondom, hogy példa vagy nekem, hogy mennyire jó, hogy vagy nekem és van kitől tanulnom.
Nem beszélve arról, hogy milyen sexinek és nőiesnek érzi magát az ember ezektől a mozdulatoktól!!!
Meg az egész workshop hangulata nagyon jó volt!

Bennem most ért meg ez az egész, a hétvégét most kezdem feldolgozni és ezért ez most kijött belőlem, remélem nem baj! "


Ezt nem azért csatoltam be, hogy fényezzem magam, bár kétség kívül jól esnek ezek a sorok, hanem azért, mert így könnyebben szemléltethetem, hogy ha az ember alázattal és lelkiismeretesen végzi a dolgát, ráadásul ezzel még ilyen érzéseket is okoz, és a tánclépéseken kívül sikerül némi pluszt is becsempésznem mások mindennapjaiba, akkor ez olyan hihehetlen energiát ad nekem, hogy szinte úgy érzem, méterekkel képes vagyok a föld fölött járni a boldogságtól. Nekem nagyon erős hivatástudatom van, szeretném az embereket boldogabbá tenni, és ennek a hivatástudatnak az eszköze számomra a tánc.

Nagyon köszönöm mindenkinek a kedves emaileket, fórum-hozzászólásokat, sms-eket, sokat jelentenek nekem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése