2010. május 23., vasárnap

Haszontalan nap :)

Rendszerint úgy élem a napjaimat, hogy legyen értelme. Az a típus vagyok, aki listát ír az elvégzendő feladatokról, azokat kategorizálja, és szépen kipipálja, ha megvannak. Nagyon nem szeretem haszontalannak érezni magam, elpocsékolni az időt. Nálam az egyik főbűn például, ha valaki késik. Én állandóan teszek, veszek, szervezek, irányítok, adminisztrálok, intézek stb. Így élem a mindennapjaimat. Nekem így jó, ez okoz örömöt. Azt azonban észrevettem, hogy az embereket is gyakran úgy értékelem, hogy hány pipát könyvelhetek el nekik egy nap. Meg kell tanulnom, hogy vannak, akik nem így működnek. Ebben is szépen haladok már, ha még nem is tökéletes. Szerencsére Timi, a jobb kezem, ugyanolyan, mint én, ő is ez a tervező-szervező típus, így nem okoz neki problémát a kockaságom. :) Sőt, szavak nélkül is értjük egymást, és nagyon szeretem, hogy ilyen. :)

A tegnapi azonban egy szuper haszontalan nap volt! :) Úgy kezdődött, hogy én, a hajnalban kelő , csak fél 12-kor támolyogtam ki iszonyat másnaposság érzéssel a hálószobából. Na gondolom itt már kezd érdekes lenni a téma, hogy lettem én másnapos. :) Ki kell, hogy ábrándítsalak benneteket, továbbra is antialkoholista vagyok, nem ez volt az oka. :) Bár még soha nem voltam másnapos, mivel egyáltalán nem iszom alkoholt, így valójában azt sem tudhatom, hogy milyen másnaposnak lenni, ez is igaz. Mindenesetre nagyon kómásan léteztem. Az ok az volt, hogy a fiúk péntek este az órák után kocsiba pattantak, és elindultak a Cubanero-ra, majd 4-5 órát álltak a határon, és így 7-8 óra alatt értek oda. Én fél kettőig nyomon követtem az eseményeket, aztán bealudtam, ők reggel hétkor érkeztek meg. A kezemben volt azonban végig a telefon, hogy ha van valami, tudjanak hívni. Így gyakorlatilag alig aludtam. Csak akkor tudtam nyugodtan pihenni, amikor megérkeztek épségben. Akkor elaludtam, és egy jó négy óra múlva ébredtem nagyon-nagyon durva állapotban. :)

Szóval felkeltem, kitámolyogtam, és úgy döntöttem, hogy kiveszek egy napot.,és pont az ellentétét csinálom, mint amit tennék. Rendeltem pizzát, és Fantát. Le a tápértékkel! :) Nem élek junk food-on, sőt, vegetáriánusként eléggé oda is figyelek arra, hogy mit eszem, de tegnap ez is belefért. :) Egész nap tévéztem, dvd-ztem, butultam. Nagyon keveset nézek tévét, simán megvagyok nélküle akár hetekig is, de tegnap a fordított napon ez nagyon jól esett. :)

Gyakorlatilag kivettem egy szabadnapot a saját életemből, ha jobban belegondolok, és bár nagyon jól éreztem magam, nagyon hosszú időre elég is volt belőle. Ma igaz, hogy vasárnap van, de már hajnalban keltem, a mosógép már mos, és mennek a szokásos napi rutinok, és ez megint nagyon jó. :)

Hogy mi ebből számomra a tanulság? Tudnom kell kikapcsolódni, és a passzív módon is, nem kell, hogy a kikapcsolódás is mindig aktív legyen, és tervezett, na és hasznos. Bármilyen hihetetlen is számomra, de jót tett, és feltöltött energiával a tegnapi nap. :)

Na megyek, mert még sok a dolog. :)
Mosolygós vasárnapot!
Szeretettel:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése