2010. május 13., csütörtök

Csapatszellem :)

Nemrég láttam a Forever Strong (Csapatszellem) című filmet. Szeretem a sportról szóló filmeket, mert nagyon motiváló tud lenni, ha olyan témát dolgoznak fel, amiben a kitartás, alázat, lelki megerősödés áll a középpontban. Mindezt sportba csomagolva, egy hollywoodi tuningot hozzáadva kész is a sikerfilm. :) A Forever Strong című film Larry Gelwix edzői munkájáról és a Highland rögbi csapatról szól. Valós történeten alapul, én rá is kerestem a neten, hogy vajon mennyire, és elég döbbenetes dolgokat találtam. A módszer valóban működött, és a mai napig rekordokat tart a csapat győztes meccsekben.

Larry Gelwix legfontosabb szabályait így foglalnám össze:

1. Se cigi, se alkohol, se drog

2. Soha ne hozz szégyent magadra, a csapatodra és a családodra

3. legyél becsületes, tisztességes, őszinte

4. ha hibázol, javítsd ki

5. nyújtsd a legjobbat, és legyél a legjobb

6. vigyázz a másikra

7. foglalkozz olyan emberekkel, akikre nincs szükséged

8. udvariasság, tisztelet, alázat

Persze-persze, ezeket mind tudjuk, tudom. De éljük is? Valóban betartjuk? Gondolkozz el ezen egy picit, és ha nem teljesen őszinte igen-nel tudsz válaszolni, akkor van még min dolgozni. De ez jó, mert annál rosszabb nincs, amikor az ember nem tudja, hogy merre kellene haladnia. Nekem azért is tetszenek ezek a filmek, mert időről időre emlékeztetnünk kell magunkat az élet fontos dolgaira, és arra, hogy valóban mit akarunk elérni, mi a fontos az életünkben, és mit teszünk azért, hogy ez meg is valósuljon.

Mosolygós napot!
Szeretettel:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése