2010. április 3., szombat

Ki vagyok én? :)

Megismerkedtem Rami Bleckt-tel néhány nappal ezelőtt. Nem tudtam róla, hogy van egy több nyelven megjelent bestseller könyve (10 steps to happiness), ezt csak akkor tudtam meg, mikor nekem ajándékozott egyet. Az már az első beszélgetésünkkor feltűnt, hogy nagyon értelmes, és hasonló érdeklődési körrel rendelkezünk. Aztán kiderült, hogy míg én csak egy kis csöppnyi tudással rendelkezem a védikus kultúráról, addig ő vallástörténetet tanított egy egyetemen, 5 évig élt Indiában, és az ayurvédában is nagyon otthonosan mozog.

Tegnap a "kiképzés" után beleolvastam a könyvébe. Szkeptikusan fogadtam, ezt be kell vallanom, mert ezek a "sikerkönyvek" ugyan sok okos dolgot mondanak, de az ember elolvassa őket, aztán nem történik semmi, mert nem változtat az életén. Még akkor sem, ha egyetért a leírtakkal.

Rami könyvében az tetszik, hogy nagyon gyakorlatias. Már az első oldalon kéri, hogy tegyük fel magunknak a kérdést: Ki vagyok én?

Ugye milyen egyszerűnek hangzik? Mégis azt kérdezem, valóban meg tudod válaszolni? Úgy teljesen őszintén, megvizsgálva magad? Persze itt nem ilyenekre gondolok: Polgár Lili vagyok, 31 éves, férjezett stb. Sokkal, de sokkal mélyebbre kellene mennünk. Szerintem nagyon nehéz ez a kérdés, és minél inkább meg akarom válszolni, annál nehezebb. Tanultam pszichológiát, szociológiát, szociálpszichológiát, de most nem ezekre a meghatározásokra gondolok. Egyszerűen arra, hogy ki is vagyok valójában, mi az értelme, célja az életemnek.

Időről időre azt gondolom, hogy fel kellene tennünk magunknak ezt a kérdést, és megvizsgálni, hogy valóban tudjuk-e a választ, és a valódi céljaink felé tart-e az életünk.

Én azt tudom, hogy boldogságot akarok vinni az emberek életébe, és ezt a tánctanítás által tudom megvalósítani. Nem biztos, hogy csak ez az egyetlen út számomra sem, van, akinek a blogom is fontos részét képezi az életének, pedig én csak itt irogatok, távol álljon tőlem, hogy gurut játsszak. Picinyke vagyok én, de ezt a picinykét, a gondolataimat, meglátásaimat szívesen megosztom veletek, ezért is vezetem ezt a blogot. A másik blogommal meg a pocitokat akarom kényeztetni. :) Végülis az is a boldogság egy formája. :)
Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
Szeretettel:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése