2010. április 26., hétfő

Törölni vagy sem? :)

Az iwiw-en mindenkit visszajelölök, akit ismerek, azonban a facebook-on csak azokat, akiket jól ismerek, vagy nem túl jól, de érdekel, hogy kicsodák, micsodák, és szívesen megismerném őket jobban.
Kb. egy hónappal ezelőtt felmerült bennem egy dilemma a facebook kapcsán. Van ott egy ismerősöm, aki korábban közel állt hozzám, de sajnos meg kellett ismernem egy másik oldalát. Konkrétan a szemembe, Tomi szemébe, és Balázs szemébe hazudott szemrebbenés nélkül. (na, sikerült rekordot döntenem az egy mondatba foglalt "szem" szó kapcsán?:) ) Szóval olyan dolgot tett, ami miatt nem szeretném minden nap látni a fényképét, kommentjeit, mert a facebook-ot naponta nézem, míg az iwiw-et egyáltalán nem használom. Ezért ma úgy határoztam, hogy az iwiw-ről nem, de az fb-ről törlöm.
Évekkel ezelőtt egyszer nagyon begurultam, és töröltem az iwiw-ről pár embert. Akkor harag és düh vezérelt. Ez most más. :)
Úgy gondolom, hogy bizonyos dolgokat el kell engednünk, és ez vonatkozhat bizonyos emberekre is. Egyszerűen bizonyos dolgokat helyre kell pakolnunk a fejecskénkben, és továbblépni. Én így tettem most. Nem azért töröltem, mert felzaklat, ha meglátom a kommentjeit, hanem azért, mert már nincs közös történetünk, és nem kellene benneragadnunk. A facebook nekem szórakozás, a barátaimmal való kapcsolattartás egy formája, ő pedig ebbe a körbe nem tartozik bele többé.
Hogy miért írtam erről? Nem tudom, most éppen ez jutott az eszembe. :) Lesz azért ennél izgalmasabb téma is hamarosan. :)
Mosolygós napokat!
Szeretettel:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése