2010. április 12., hétfő

Újra itthon :)

Tegnap koradélután jött értem a drága férjecském. :) Együtt még megebédeltünk a klinikán, mert Zsuzsi (az egyik szakácsnő) főztjét nagyon szeretem :), aztán hazajöttünk. Nagy meglepi várt, a drágám teljesen átrendezte a lakásunkat. :) Nagyon kedves figyelmesség ez tőle, így most jobban elkülönül a munka "sarok" és a többi rész a lakásból. Még egy kis pakolászás, és lesz helye végre mindennek.
Tegnap nagyon fáradt voltam, alig bírtam estig fennmaradni. Anyánál vacsiztunk, Bali is jött, nagyon örültem neki is. :) Jó, nagyon jó újra itthon, bár ma reggel elég furi volt még minden, mert ahogy megszoktam, fél hatkor keltem, és a klinikai rutin szerint úgy eltelt két óra a kis procedúrákkal, amiket tartanom kell, hogy észre sem vettem.
Még maradnom kellett volna pár napot, de már nem bírtam. Most majd a pesti ambuláns klinikájukra kell bejárnom még kezelésekre, azt még nem tudják, meddig. A 3 hét alatt 5 kilót fogytam, és 6 centivel lettem vékonyabb. Nem ez volt a cél, de egy kellemes mellékhatása a kúráknak. :)
A mai napom azzal fog telni, hogy megteremtem itthon is azokat a dolgokat, amikre szükségem van a teljes gyógyuláshoz. Egy speciális diétát kell tartanom, ami nem koplalós, mert napi 3x jókora adagokat ehetek (a klinikán meg sem bírtam enni, olyan sokat kaptunk mindig), csak nem mindegy, hogy mit. Mókás, hogy édességet kell ennem sokat, csak nem csokit. :) Jah, és ha lehet, akkor a vacsi legyen édesség. :) Furi, nem? Mégis fogytam a klinikán is, nem is keveset... Szóval egyáltalán nem önsanyargatós történet, viszont időigényes, mert nyers ételt nem nagyon ehetek, csak főtt, meleg ételt, azaz mostantól nem csak keddenként fogok főzni.
Úgy örülök, hogy itthon vagyok! :) Most még nagyon kell kímélnem magam egy darabig, de utána már jobb lesz. :)
Mosolygós hetet mindenkinek!
Szeretettel:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése