2010. március 31., szerda

10. nap :)

A mai volt a 10. napom a klinikán, és még kb. ugyanennyit itt kell töltenem, aztán majd meglátjuk, hogy lesz tovább. Ha hazaengednek, utána egy hétig még otthon leszek, és szép fokozatosan állok majd vissza a mindennapokba. Nem is nagyon tudom, hogy mi zajlik otthon, mert infó zárlat van felém, hogy ne ezen agyaljak, hanem a gyógyulásra koncentráljak. Átadtam a fontosabb feladataimat, a nem fontosakat meg majd akkor intézem, ha hazamentem. Nagyon jó a csapatunk, bízom bennük, ezért nem is aggódom, pedig nagyon hirtelen kellett eljönnöm, és gyorsan kellett összeraknom a feladatos listát, hogy tudják, mit kell intézni.
Hogy telt ez a 10 nap? Néha úgy érzem, hogy gyorsan, máskor meg úgy, hogy soha nem lesz vége. Az első pár nap bele kellett rázódnom a rendszerbe, és megszoknom, hogy reggel fél héttől este fél hétig folyamatosan programom van. Mindenféle kezelés, vizit, étkezések stb. Van olyan kezelés, ami fájdalmas, és volt olyan nap is, hogy kb. 20x hánytam, vagy annyira nem voltam jól, hogy nem tudtam enni, de kibírom, csak használjon. Ma jól vagyok, elég sima nap volt. Sajnos ma két kedves új ismerős is elhagyja a klinikát, és nélkülük picit magányosabb leszek.
A Húsvét nagyon furi lesz itt. A klinikán minden a megszokott rendben fog menni, azaz a napi "kiképzéstől" nem térnek el, nem nagyon lesz ünnepi hangulat. Sajnos ajándékot sem tudtam beszerezni senkinek, itt erre nincs lehetőség. Ez kicsit nyomaszt, mert mindig szeretek már hetekkel korábban készülni ezekre az ünnepekre, és kitalálni, beszerezni azokat a dolgokat, amivel örömöt okozhatok a környezetemnek. Most sajnos erre esélyem sem volt.
A hangulatom néha picit ingadozó, de azért csak néhány naponta inog meg a jókedvem. :) Próbálok pozitívan állni a dolgokhoz, kezelések közben azon meditálok, hogy használjon, és minden pillanattal egészségesebb legyek.
A gasztro blogomba http://www.gastrokedd.blogspot.com/ írok pár receptet, hogy addig is legyen mit főzni, míg nem vagyok. :)

Hamarosan jelentkezem majd már más témával is, nem csak magamról nyafogok. :)

Mosolygós napokat!

Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése