2009. november 20., péntek

Próbák :)

Jövő hét végén itt a workshop, és ahogy mindig, ilyenkor hetekig minden nap próba van. Én egyébként is sokat próbálok, ahogy azt már korábban is írtam, de workshop előtti időszakban még ez is több lesz.
Normál eset: hétfő Tomival vagy ladies' style, kedd szabad (vagy ha bírom energiával, akkor ladies' style), szerda ladies' style, csüti Tomival és Balival, péntek mindenki.
Workshopos próbák: minden hétköznap + hétvége is kb. 3-4 héten keresztül. Nekem a ladies' style miatt általában úgy néz ki, hogy majdnem minden nap arra is gyakorlok + valamelyik fiúval is. Mostani workshopra főleg Balival kell készülnöm, mert közösen tartunk egy haladó órát, egy reggaeton-t és egy rumbát is.
Nagyon jól mennek most a próbák, annak ellenére, hogy egy hetet ki kellett hagynom, most teljes energiabedobással vagyok jelen. A reggaeton Balival nagyon szuper volt. Arra próbáltunk először, mert az még új olyan szempontból, hogy nem tanítottunk együtt reggaetont.
Korábban nekem arról szóltak ezek a workshopos próbák, hogy asszisztálok, segítek a fiúknak, elmondom a véleményemet stb. Aztán jött az idén márciusi ladies' style workshopom 2. szintje, ahol Tomitól és Balitól is nagy elismerést, dícséretet kaptam, ami rengeteg energiát is adott nekem, és azóta más lett a "státuszom" is ezeken a próbákon. A májusi workshop rumba anyagának összeállításában már jelentős részem volt, nem "csak" tanácsadói szinten, hanem sokkal nagyobb kompetenciát kaptam Balitól, ahogy azóta is folyamatosan. Most már úgy érzem, hogy a fiúk ilyen szempontból is teljes értékű partnerként kezelnek, és ez nagyon jó.
Az is normális, hogy ezt az évek folyamán ki kellett szakmailag érdemelnem. Bali és Tomi nagyon kritikusak velem, ahogy magukkal is, maximumot kell nyújtani ahhoz, hogy egy dícséret kicsússzon a szájukon. :) Mármint egymás felé, mert a diákjainknál nem vagyunk ennyire fukarok, de mást is várunk el tőlük. :):):) Nagyon jól esik ez a partnerség, és nagyon keményen dolgozom is azon, hogy megérdemeljem ezt a bizalmat tőlük. Bali mögött már 2 évtized tánc van, Tomi mögött meg csak salsában is több, mint 10 év. Én 6 éve táncolok salsát (ebből már 4-5 év olyan intenzív, ahogy fent említettem), és a legtöbbet a két fiúnak köszönhetem, ők alapozták meg az én tudásomat, és csiszolják folyamatosan a mai napig. Ezért nagy szó nekem ez a szakmai partnerség. :) Köszönöm srácok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése