2009. november 13., péntek

Halacska :)

Már negyedik napja tátogok többnyire hang nélkül, mint egy kis halacska, úgyhogy ma végre rászántam magam, és elmentem doktor nénihez. Tomikám elvitt, ő be is oltatta magát H1N1 ellen, én nem kaphattam, mert betegen nem adnak.

Annyi derült ki, hogy a hangszálaimmal van gond, a többi semmiség, tiszta a tüdőm, nincs lázam, nem folyik az orrom, a vérnyomásom is rendben. Jövő héten további vizsgálatokra kell mennem a fátyolosan szexi hangom miatt... :D Tegnap egy kedves barátom, miután kiröhögött a telefonban, elnevezett zombinak ... :D Igazán kedves, minek nekem ellenség, ha ilyenek a barátaim... :D Köszi így utólag is... :D Én inkább fátyolosan szexiként élem meg, de azért remélem, nem maradok így. Ez persze nem valószínű, mert vagy sebészeti úton eltávolítják, ha találnak nem odavaló dolgot (polip vagy énekes csomó), vagy fizikoterápiához hasonló kezelésekre kell majd járnom, aminek a nevét nem tudtam megjegyezni, lényeg, hogy ez lenne a jobbik eset. Nem parázom egyik miatt sem, a műtét, ha lesz, rutinműtét, a kezelést meg végig kell csinálni, ha szükség van rá, és ennyi.

Csak a workshopra legyen hangom, hogy tudjak ladies' style órát tartani. :)

Ami nagyon szórakoztató, hogy mindenki suttog a közelemben. :D Pedig nekik nem kellene, csak én tudok így kommunikálni, de azonnal átveszik az emberek... :D

A megfázásom már múlik szépen, azért még érzem a tüdőm, de már nem vészes, maradjon is így.

Holnap, azaz a teljes hétvégén Cubamemucho. Táncolni nem valószínű, hogy fogok, majd Timi vigyáz rám, hogy ne legyek hülye, de szeretnék elmenni, hogy megnézzem a női stílus órákat, mert elsősorban azok érdekelnek.

Szép hétvégét mindenkinek!
Lili




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése