2009. november 27., péntek

Holnap workshop :)

Egész hetem a workshop körül forog, ami természetes, hiszen holnap kezdődik a kétnapos "őrület". :) Nagyon szoktam várni mindig, de most talán még egy picit jobban. Biztosan azért van, mert most olyan órákat tartok kivétel nélkül, amiket nagyon szeretek. (ladies' style, rumba, reggaeton, haladó salsa) Persze az is igaz, hogy mindig igyekszem úgy összeállítani az órarendet, hogy így legyen, de néha becsúszik egy-egy kevésbé izgalmas óra. Ezt szakmailag mondom, nem úgy gondolom, hogy az óra uncsi, és enerváltan vennék részt rajta, de mondjuk már tanítottam 100x ugyanazt a figurát, sokat már nem tudok benne fejlődni, csak picikét. Szakmailag mindig a nagyobb és nagyobb feladatok, a nehezebb dolgok jelentenek kihívást, és nagyon szuper, ahogy lépésről lépésre összeáll egy-egy ilyen óra. Minden percét élveztem a felkészülésnek, és rengeteg mókázás is volt közben, pláne Balival a reggaeton órára készülésnél. :) Volt ott minden. :) Férjecskémmel most nem tanítok egy órát sem, ezért gyakorlatilag egész hétvégén szinte nem is fogom látni. De sebaj, majd annál jobban örülünk egymásnak! :)
Közben folyik már a jövő év tervezése, szervezése is. A januári új kezdők, a son workshop, a ladies' style workshop, és már most a nyári tábort is szervezzük. Nálunk mindig jónéhány hónapra előre történik a tervezés, egyébként nem lehetne kézben tartani a dolgokat, és minőséget kiadni a kezünkből. A részletekben rejlik a siker, és ha nincs idő valamire jól felkészülni, akkor az gyenge minőség, nem színvonal. A Fuerte-ben én vagyok a "hajcsár", aki már ma akarja tudni, hogy mi történik 3-6 hónap múlva. Szerencsém van, a srácok nagyon-nagyon maximalisták, ezért nem morognak. :)
Most csak egy gyors helyzetjelentésre volt időm, majd workshop után jelentkezem. :)
Szép hétvégét!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése