2009. november 19., csütörtök

Egyre jobban :)

Tizedik napja vagyok a csend fogságában, de most már sokkal jobban vagyok. :) Nem tagadom, amikor kiderült, hogy mi bajom van, aznap eléggé megzuhantam, nem is tudom, mikor voltam utoljára ilyen mélyen. Úgy voltam vele, engedélyezek magamnak egy ilyen napot is. Egy kis önsajnálat, nyüszögés, hiszti stb. :) Ezt is meg kell élni néha. :):):) Szerencsére gyorsan össze tudom kapni magam, mert próbálom úgy élni az életem, hogy kiegyensúlyozott legyek, és ne tudjon senki és semmi hosszabb időre ebből kizökkenteni.

Régebben nagyon magamra tudtam venni a rossz dolgokat, és gyakran vettem személyes sértésnek mások hülyeségét. Még ma is néha ebbe a hibába esek, de már töredékére csökkent, ami jelentős változást mutat. :) Egy évtizeddel ezelőtt még mindenkinek meg akartam felelni, és azt akartam, hogy mindenki szeressen. Ma már nem görcsölök ezen. A maximalizmusom inkább az, ami hajt, hogy jobb és jobb legyek. Persze maradtak érzékeny pontok, mint pl. a közeli barátaim, vagy néha a szakmámat körbelengő rosszindulat, de azt hiszem, egyre jobb vagyok ennek kezelésében is. A személyiségfejlődésemhez Tomi és Bali nagyon sokat hozzátettek. Attól, hogy ők vannak nekem, sokkal jobb ember lettem. Vigyáznak rám, terelgetnek, ha rossz irányba indulnék, és nagyon sok szeretetet is kapok tőlük, ami a stabilitásomban jelentős szerepet játszik. Nagyon hálás is vagyok azért, hogy a Sors két ilyen csodás emberrel ajándékozott meg.

Visszatérve a halacska üzemmódra. Mivel hiszem, hogy semmi nem véletlen, ezért most már alázattal kezelem ezt a helyzetet. Nem tudom, hogy miért kaptam, de biztosan megérdemeltem, ok nélkül nem történik semmi. Remélem, hogy megtanulom azt, amit kell, ebből a helyzetből, és nem kapom meg újra és újra ugyanezt a feladatot. Most már nem vagyok szomorú, sem feszült, mindent meg lehet oldani. Most alkalmazkodnom kell ehhez a helyzethez, ennyi.

Kaptam egy kedves barátomtól egy sms-t, ami nagyon jól esett, megosztom veletek: "Mielőbbi jobbulást! Addig is nézd a derűs oldalát! Milyen érdekes szavak nélkül kommunikálni és milyen bensőségessé válik, mikor már a tekintetedből érteni... "

Mosolygós napot mindenkinek!
Szeretettel:
Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése