2010. november 8., hétfő

Salsa Verseny - köszönet :)

Folytatnám a versenyről a leírást, pontosabban inkább arról írnék, hogy mennyire hálás vagyok embereknek, és nagyon köszönöm nekik a segítséget, támogatást, szervezést stb.

Először szeretném megköszönni Tominak és Balinak, hogy szakmailag és emberileg is mellettem vannak, és támogatnak. Az, hogy én ma itt tartok, nagyon erőteljesen nekik köszönhető, ezért úgy érzem, hogy a siker teljes mértékben közös érdemünk.

Aztán szeretném megköszönni a lányaimnak, hogy olyanok, amilyenek. Csupa szív emberek, tele szeretettel, odaadással és törődéssel. A versenyen többen kérdezték tőlem, hogy miért vállaltam be ekkora nyűgöt, hogy egy tánccsoporttal bajlódjak, és ráadásul csak lányokkal, és én megmondom őszintén, álltam ott kukán, mert nem értettem, hogy miről beszélnek. Ugyan nagyon különbözőek a lányok, de nagyon jól kialakult a közös célért való munka, és az összetartozás érzése is már ilyen rövid idő alatt. A lányok pontosak, megbízhatóak, szorgalmasak, és nagyon korrektek. Az is nagyon fontos, hogy nincs furkálódás, irigység, hanem egymás támogatása van vállszélességgel. Ilyen csapatról álmodtam, és valóra vált, bízom benne, hogy nagyon sokáig leszünk együtt. :)

Szeretném megköszönni B. Bíró Zoltánnak a verseny létrehozását, és le a kalappal, hogy évről évre megrendezi ezt a versenyt, ami nem kis fáradtságot és energiát igényel. A pénzről ne is beszéljünk, mert ugye az senki nem gondolja, hogy ez a verseny szinte félig üres nézőtérrel nyereséges lehet? Mindenkinek köszönet, aki a verseny létrejöttét munkájával, szponzorálásával támogatja.

A versenyzőknek köszönet, hogy eljöttek, és megmutatták tudásukat. Nagyon jó, hogy kubai salsa-ból és freestyle-ból sokan indultak, jó lenne, ha a rueda és az LA kategória is ilyen szépen felfejlődne, és nem csak 2-3 induló lenne a versenyen. Nagyon motiváló lehet a versenyre készülés, helyezéstől függetlenül megéri, mert rengeteget lehet fejlődni.

A zsűrinek is köszönöm, hogy szakmai ítéletükkel támogatják és terelgetik, nevelik a salsa közösséget. Én nem értek egyet Balival abban, hogy általánosítsunk a zsűrit illetően. Biztos vagyok benne, hogy a többségnek nagyon is ott van a helye a zsűriben, és korrekten, objektíven pontoznak. Abban azonban én is egyetértek, hogy előfordulhat olyan is, hogy néha bejön a szubjektivitás, vagy az érzelmek, és kicsit vastagon, vagy éppen hogy vékonyan fog az a toll. De szerintem nincs olyan verseny, ahol ne így lenne. Talán valóban még pontosabb pontozási értékelés lenne fontos. Én például a ruha és kellék kategóriát egybe vonnám, és nem két szempont lenne, mert ha valakinek szép a ruhája, használ kellékeket, és jó a zenéje, a koroe-ja, igaz, nem tud táncolni, de a fent említett több pontozási szempont alapján magas pontot ér el, akkor az nagyon előre kerülhet. Az sem lenne rossz, ha a saját iskolájuk produkcióját nem pontozhatnák a zsűritagok, így csökkenteni lehetne az esetleges részlehajlást. Azt is fontosnak tartom, amit Bali is írt a blogjában, hogy vállalják fel a zsűritagok a pontjaikat nyilvánosan. A versenyzőket is nagyon segítené, ha tudná, hogy min kell javítani.

A szurkolóknak köszönöm a támogatást, sokat ad ez a táncosoknak.

Nagyon sokáig sorolhatnám még, és akkor sem tudnám mindenkinek az őt megillető mértékben megköszönni a versenyt, ezért abba is hagyom most, ideje dolgozni is. :)

Hálás vagyok mindenért!
Mosolygós napot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése