2010. november 17., szerda

Hitelesség :)

Számomra ez egy nagyon fontos szó, az életem meghatározó rugója, a döntéseimben nélkülözhetetlen szempont. Mindegy, hogy most munkáról, vagy magánéletről van szó.

Munkában nagyon fontos nekem, hogy a Fuerte nagyon hitelesen működjön. Szakmailag ehhez elengedhetetlen a folyamatos képzésünk, fejlődésünk, nyitottságunk. Ezen kívül szintén fontos, hogy kitartsunk az elveink mellett. Pl. az évek során már nem kevés pénzt kereshettünk volna azzal, ha olyan fellépéseket vállalunk, olyan cégeknek, ami nekünk nem fér bele. A Fuerte nem reklámoz dohány és alkohol árut, még ha ezáltal bevételtől is esik el. Tomival egyáltalán nem iszunk alkoholt, és a tanáraink közül is csak egy dohányzik, de ő még új, majd ő is leszokik. :) De ami fontos, a példamutatás. Azaz Bali, Tomi és én nem dohányzunk.

Ezenkívül fontos, hogy ha mondunk valamit, akkor ahhoz tartsuk is magunkat. Például soha nem az a cél, hogy nagyjából elérjük azt, amit hirdettünk, hanem mindig az, hogy messze túlszárnyaljuk. Ezért volt pl. az utóbbi két évben kubai vendégtanár meglepiként a táborunkban. Csak a jelentkezések után, tavaly szinte a tábor előtt 1-2 héttel derült ki, hogy az lesz a meglepi, hogy elhozzuk Jorge-t.

Persze sok minden változhat, de az alapelveink nem hiszem, hogy fognak. Azt is nehezen képzelem el, hogy szakmailag egyik héten így gondoljam, másik héten meg amúgy. Üzletileg sokan biztosan gyorsan átértékelik a véleményüket, de nálunk az üzlet előtt az elvek állnak. Tudom, emiatt gyakran akár rugalmatlanok is vagyunk, és bár sokakban az van, hogy nekünk milyen jó a marketingünk, hát most elárulom, hogy sajnos nagyon gyenge. Nemrég egy marketinges pont azt jegyezte meg, hogy mi olyan hülye szerények vagyunk, hogy még azt sem használjuk, ami tényleg van, mindenki meg hazudozik össze-vissza gondolkodás nélkül. Szerintem ez utóbbi szomorú, és nem is értem, hogy mernek az emberek olyan dolgokat kiírni magukról pl. a weblapjukra, ami nem igaz.

Ha majd egyszer anyuka leszek, nem papolni akarok a gyerekemnek, hanem megpróbálnék példát mutatni. Szerintem ez az élet minden területén így működik a legjobban. Aki meg nem érti, nem értékeli, azért úgysem tudok többet tenni, az ő életét neki kell élnie, az ő játszmáit neki kell lejátszania. Én csak segíthetek, meg nem oldhatom mások problémáját.

Egy kicsit elkanyarodtam, meg csapongok egy kicsit, bocsánat. Ezért írok inkább reggelente, mert akkor összeszedettebb vagyok. :)

A lényeg szerintem, hogy tudd, mik azok az elvek, amikben hiszel, és tartsd mindig szem előtt, ne akard a könnyebb utat választani, bármennyire is kecsegtető, mert az életed nagyon nem fogja meghálálni a döntéseidet. Jól aludni, és mosolyogva a tükörbe nézni nagyon jó érzés, és úgy élni, hogy ha tudod, hogy messze nem vagy tökéletes, és követsz el bőven hibákat, de legalább megpróbálsz jobb ember lenni.

Namaste! :)
Lili

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Írtam erre privi választ a facebookra.

    Alapvetően igazad van ;)

    Kézcsók,

    Gugu

    VálaszTörlés