2010. június 9., szerda

Sex és New York 2. :)

Nemrég voltam moziban a férjecskémmel. Mostanában nem nagyon találtam olyan filmet, amit megnéztem volna. Előfordult az is, hogy elmentünk, és annyira nem tetszett a választék, hogy hazajöttünk. Az utolsó jó film, amit moziban láttam az Avatar volt.

Hát a Sex és New York 2. sem ütötte meg a szintet, amit én egy szórakoztató filmtől elvárnék. Ami tetszett benne, az egzotikus táj, de egyébként indulhatna az üres filmek versenyén. Persze kell ilyen film is. Elgondolkoztatott azonban a közönség, ami főleg lányokból állt, akik Sex és New York-os öltözetben (persze nem a nagy márkákban, mint a filmben) ültek be megnézni ezt a filmet. Kicsit számomra kiábrándító volt ez a felszínesség. Szó se róla, én is szeretem a szép ruhákat, melyik nő ne szeretné, de nem akarom magamat többnek mutatni, mint ami vagyok. Itt nem ezt tapasztaltam a közönséget elnézve. Természetesen nem szeretnék általánosítani, inkább azt mondanám, hogy volt a közönségnek, amikor én voltam, egy ilyen csoportja is.

Összességében a film nézhető egyszer, nem akarok senkit lebeszélni róla, csak ne úgy üljetek be rá, hogy nagy mondandókat vártok, mert ahhoz nagyon mélyre kell nyúlni benne. :)))

Magát a Sex és New York sorozatot könnyed esti kikapcsolódásnak néztem korábban, és ha nem is minden részben, de voltak olyanok, amiben kifejezetten találtam elgondolkodtató részeket, mondatokat, és a kikapcsolódás mellett még ezt a pici pluszt is megadta nekem. Röviden, szerettem. Nem úgy, hogy többször is megnézném, mint a Friends vagy a Gilmore Girls sorozatokat, de azért jó volt.

Kicsit rosszul érzem most magam, hogy így lehúztam ezt a filmet, de aki ismer, úgyis tudja, hogy nincs mögötte rossz szándék, van ilyen, hogy az embernek nem tetszik valami. :)

Ha van olyan film, amit ajánlanátok nekem, ne habozzatok, írjátok meg légyszí! :)

Köszönöm, és mosolygós napot!

Szeretettel:

Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése