2010. január 17., vasárnap

Magazinok :)

Ritkán van időm magazinokat olvasni, pontosabban ritkán szánok erre időt, de amikor elutazunk valahová hosszabb időre, akkor Tomival mindig bevásárolunk egy jó adagot, és "kiművelődünk". :) Most sem volt ez másképp a karácsonyi időszakban. Vettünk egy halom női magazint (Marie Claire, Elle, Cosmo), természetesen férfit is (FHM, Playboy, autós újságok), és azért néhány egyéb lapot is, mint a GEO, IPM stb.
Jómagam a Marie Claire-t és az Elle-t szoktam évközben is olvasgatni, bár nem rendszeresen ez is igaz. A kettő nekem stílusban nagyjából hasonló, néha az egyik hoz érdekesebb, színvonalasabb cikkeket, néha a másik, de olyan is előfordul, hogy egyik sem köti le a figyelmemet. Na de a Cosmo nyaraláskor kihagyhatatlan, mert rendkívül szórakoztató. :))) Szórakoztató, mivel annyira mókásak a cikkek felnőtt fejjel. Emlékszem még a gimis éveimre, akkori önmagam biztosan nagy lendülettel olvasta volna a férfifogó praktikákat, szextippeket és a sztárpletykákat, de a mostani énem már csak mosolyog, és jól szórakozik rajtuk, hiszen annyira nem ezen múlik egy kapcsolat. Ráadásul megnézném, hogy kik írják ezeket a cikkeket, és vajon van-e egyáltalán barátjuk, szerelmük, férjük, mert nagyon, de nagyon felszínesek gyakran a tanácsaik. A legelgondolkodtatóbb, hogy arra buzdítanak, legyél másmilyen, mint amilyen vagy, vess be mindenféle eszközt, hogy megszerezd a kiszemelt "áldozatot". Lehet, hogy idős vagyok már ezekhez a játszmákhoz, de távol áll tőlem, hogy megjátsszam magam, hiszen az nem én vagyok, és nem akarom, hogy valaki azért szeressen, mert másnak lát. Tőlem azt kapja mindenki, amit lát. Csomagolatlanul, hogy finoman fogalmazzak. Persze látom, hogy ez még barátságban sem szokás, nemhogy párkeresés során, de tartós kapcsolatot nem is tudok elképzelni, csak úgy, hogy önmagam lehetek benne.
Átugorva a férfi magazinokra. Az FHM számomra nagyon sekélyes és unalmas. Kb. Cosmo kategória férfiaknak, csak raknak még bele néhány cicit meg kocsit, és kész is a lap. Ami nagyon gáz volt számomra az a cikkek stílusa. Hol marad a kultúra? De hagyjuk a kultúrát, hol marad a stilisztika? Jah, és talán nem lenne baj, ha úgy írnának filmkritikát, hogy látták is a filmet. Bocsánat, hogy keményen fogalmazok, de aki az Avatar-ról írt kritikát, az vagy nem látta, vagy nem sikerült megértenie a filmet. Nem tudom melyik a rosszabb...
Playboy. Nekem semmi gondom azzal, hogy a férfiakban van egy természetes kíváncsiság az ilyen újságok iránt. Nem veszünk havonta Playboy-t, talán eddig 3-szor vettünk, de engem legalább annyira érdekelt, mint Tomit, ha nem jobban. Én vettem az elsőt a nászútunkon, nem egy szokványos hozzáállás azt hiszem. :))) Hogy miért érdekel? Hát hogyne érdekelne, hogy mivel "hülyítik" mostanában a férfiakat, mi a divat, a trend ezen a fronton, és hogyan is látnak a férfiak bizonyos dolgokat. Naná, hogy érdekel! :) Attól, hogy elutasítunk ezt-azt, attól az még létezik. Egyáltalán nem vagyok féltékeny a lapban szerepelt nőkre, nem is értem, hogy miért kellene annak lennem, vagy sok nő miért féltékeny egy képre, fotóra. Kíváncsi is vagyok a férjem ízlésére, és átlalában egyezik az enyémmel. Ami feltűnt a mostani számban, bár Tomi szerint ezt csak én látom így, hogy szinte minden modellnek egyforma melle van. Nekem annyira szembetűnő a plasztikai műtét, és abból bizony sokféle nincs, csak méretkülönbség, hogy azon kezdtem el gondokozni, hogy néhány évtized múlva minden nőnek egyforma melle lesz? Az miért lesz jó? Mi lesz abban az izgalmas? Nincs problémám a plasztikai műtétekkel, akinek arra van szüksége ahhoz, hogy jól érezze magát, hát csinálja. Azt sem mondom, hogy nekem nem lesz soha semmilyen műtétem, mert ki tudja. Azt nehezen képzelem el, hogy a mellembe egy idegen anyagot tegyenek, de az élet még sok mindent hozhat, ezért kategórikusan nem utasítom el a lehetőségét. Ami azonban nekem fontos, hogy én maradjak, és ne akarjak más lenni, mit aki vagyok.
Ma már sajnos nem kapható magyarul a Men's Health. Ez az újság kifejezetten tetszett nekem, leszámítva a néha nagyon brutális címlapjait. Az általam ismert férfimagazinok között számomra ez volt érdekes. Biztos nem volt benne elég cici, így nem vették a férfiak, és ezért már nem érte meg kiadni... :)
A magazinok jók, ha egy kis kikapcsolódásra vágysz, és nem akarsz belekezdeni egy könyvbe, de azért én mégis inkább a könyvekkel tudok igazán kikapcsolódni, mert nagyon szeretek olvasni.
Szép vasárnapot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése