2010. január 22., péntek

Bowling :)

Tegnap este, egy heti szobafogság után, (mivel arcüreggyulladásom van/volt) elmentem egy barátommal bowlingozni. Szuper játék ez a bowling! :) Remek kikapcsolódás. Ma persze sajog mindenem, olyan izomlázam van, amire nem is számítottam, pedig már ott is éreztem, hogy ez bizony nekem kifejezetten fizikai sport. Azt hiszem, elég lett volna 3 játék 6 helyett... Csúnyán kikaptam. Az első játszmában kb. fele annyi pontom volt, a másodikban már kevesebb volt a különbség, a harmadikat pedig megnyertem :))), de utána egyre bénább lettem, és még háromszor kikaptam... Sebaj, így is mókás volt! :) Dobtam, azaz gurítottam összesen 4 strike-ot is, ami azt jelenti, hogy minden bábut egyszerre letarolsz. :))) Mivel a kitűzött tervem az estére egy ilyen gurítás volt összesen, ezért nagyon örül a fejem. :)))
Legalább egyszer édemes kipróbálni, ha már unod a mozi, vacsi, séta stb. standard programokat. Én már várom a következőt! :)
Mosolygós napot!
Lili

3 megjegyzés:

  1. A bowlingot még nem próbáltam, de egyet kell értsek abban, hogy érdemes új dolgokat kipróbálni. Múlt héten voltam először squasholni, nehezen csalogattak el. A kitűzött cél nekem is megvolt: legalább kétszer érjek bele egymás után a labdába. Sikerült :D Bénábbnak láttam magam, mint amilyennek kellett volna, a párom szerint nagyon jó volt elsőre, szóval ma délután folyt. köv. :)

    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. MI szoktunk járni bowlingozni, most is tervezzük, kisebb Fuertés csapattal, ha van kedvetek, akkor szólj, és szólunk nektek is :)

    VálaszTörlés
  3. Viki: :):):)
    Akosz: igen! igen! igen! :):):)

    VálaszTörlés