2011. április 28., csütörtök

Babát várunk! :)

Pár napja drága Férjecském megosztotta a facebook-on a hírt, hogy babát várunk. 14 hetes vagyok, és gondoltam, megosztom veletek a kezdeteket, méghozzá olyan formában, amit eddig nem tettem, azaz a nem publikus naplómból vágok ide be egy részletet. :)

2011. február 16. szerda.

Hajnalban arra ébredek, hogy nagyon durva hányingerem van. Fürdőben ölelem egy ideig a WC kagylót, de csak öklendezek, nem jön ki semmi. Első gondolatom persze a baba, rögtön csinálok is egy tesztet. Valami nagyon halvány vonal mintha lenne. Hű, már tiszta dilis vagyok, beképzelem magamnak azt a csíkot. Valószínűbb, hogy a chilis tortilla chips tegnap éjjel megártott. Talán nem kellett volna az egész zacskó tartalmát bepuszilnom, és még némi csokit is ennem rá…

Az elmúlt 6-8 hónapban 7-8 kilót híztam... Jó lenne leállni. Mondjuk az ilyen falási rohamok, mint a tegnap esti, azaz éjszakai, nem jellemzőek rám. A dietetikus szerint azért híztam, mert keveset eszem, és sokat mozgok... Azért persze ez nem ilyen egyszerű. A lényeg, hogy mind az evés, mind a mozgás rendszertelen lett az életemben, ami nagy változás a korábbihoz képest. Most van, hogy napokig nem mozgok, aztán lenyomok egy 4 órás ladies' style workshopot. Az evéssel ugyanez van. Egyik nap alig, másik nap meg többet is, mint kellene. Állítólag sokkot kap a szervezetem, az evéstől és a hirtelen megterheléstől is, és emiatt mindent raktároz, felborult az anyagcserém. Na mindegy, hamarosan elkészül a személyre szabott étrendem, majd az beállítja a normális súlyomat megint.

A hányinger egész nap kitart, de nem vészes.

2011. február 17. csütörtök

Azért biztos, ami biztos, megcsinálok még egy tesztet. Semmi… Negatív... Jó hülye vagyok… Azért elég furi ez az egész, de hajlamos vagyok bebeszélni magamnak dolgokat úgy tűnik.

2011. február 19. szombat

Ma van a névnapom, és egyben a 32. ciklusnap is. Még mindig késik, újabb teszt. Ott a halvány vonal, és most már biztosan nem képzelődöm. De mit jelent a halvány vonal??? Google segíts!!!

Azt írják, hogy mindegy milyen vonal, a csík az csík, azaz terhes vagyok!!! :):):)

Nem is tudom mit érzek hirtelen! Úgy szeretném elmondani Tominak! De ő még alszik. Elmegyek anyának ajándékot venni a névnapjára, és belebotlok egy édes kis kékorrú maciba, ami kisbaba. Megveszem, hazahozom Tominak. Tudom, még korai ennyire beleélnem magam, de aggódni sem akarok. Némi hányingerem van egyébként, de nem vészes.

Jajj, Tomi még mindig nem ébredt fel, valahogy fel kellene ébresztenem. Bemegyek a hálóba, odabújok hozzá, de aztán inamba száll a bátorságom, és gyorsan kimegyek, csinálok még egy tesztet. Ezen is látszik a halvány vonal. :)

Drágám felébred, és látja rajtam, hogy van valami, rögtön rá is kérdez, hogy csak nem csináltam tesztet megint? Vigyorgok, mint egy aranyos félkegyelmű, és odaadom neki a tesztet és a macit is. :)

2011. február 23. szerda

Balinak elmeséljük, hogy babát várunk. Már alig bírtam kivárni, hogy elmondjam, de csak most jött fel Pestre, telefonon meg nem akartam. Nagyon megható jelenet, mikor megtudja... Nagyon örül, és szeret minket, és az ilyen helyzetekben ezt nem csak tudom, hanem érzem is. Egyelőre nem mondjuk el másnak, majd ha már voltunk dokinál.

Hát egyelőre ennyi a kezdetekről, később majd beszámolok a további történésekről is. :)

Mosolygós napokat!

Lili


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése