2010. október 9., szombat

Eltelt egy év :)

Egy hónapja volt a szülinapom, azaz egy jó éve írom már ezt a blogot. Ez alatt az egy év alatt rájöttem, hogy nagyon szeretek írni, de arra is, hogy erre nagyon kevés időm van. Van több könyvötletem is, amik közül talán majd egyszer egy megvalósul. :)

Ami számomra döbbenetes volt ez alatt az egy év alatt, hogy mennyi pozitív feadback érkezett a blogommal kapcsolatban, és milyen sokan olvassák. Erre nem is számítottam, az eredeti célom két dolog volt: megőrizni és megosztani a gondolataimat. Naplót írok gyermekkorom óta, és gondoltam, a XXI. században ilyen formában folytatom, és akit érdekel, az megismerhet jobban. Nem számítottam arra, hogy emberek az írásaimból merítenek erőt, hogy sikerül átjuttatnom őket nehezebb időszakokon, sőt, akár meg is változtatni az életüket. Ezeken mindig meglepődöm, hiszen én csak itt írogatok, ami jön, ahogy jön, cenzúra nélkül, felvállalva gyengeségeimet is.

Az őszinteség számomra nagyon fontos, ezért azt el sem tudom képzelni, hogy máshogy írjak. Remélem, nem fogok változni ebben, és a következő években is olvashatjátok az írásaimat.

Köszönöm, hogy vagytok!

Szeretettel:

Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése