2009. szeptember 13., vasárnap

A szülinapom :)

A tegnapi nap csodás volt. :):):)

Délelőtt átjött Bali, és felköszöntött, majd vele és drága Tomimmal együtt anyánál voltunk "műsoros" ebéden. (minden szombat családi ebéd nálunk, ha Bali is tud jönni, akkor műsorosnak hívjuk, mert ő gondoskodik a szórakozásról ebéd közben :):):) )

Beugrott Lucien is, aminek szintén nagyon örültem, jó volt látni, az utóbbi hónapokban sajnos kevés időt, mondhatni semmit sem töltöttünk együtt.

Tomikám meglepett 31 szál tulipánnal, ami a kedvenc virágom. Lenyűgöz a tulipán szépsége, az egyszerű, letisztult formája, a tisztaság, ami sugárzik belőle. Rám ilyen hatással van már évek óta.

A délután és este játékkal telt. Soha nem voltam oda a video és számítógépes játékokért, mert nem tudok egy helyben ülni, és gombokat nyomogatni órákig, sőt, még a playstation-nel is csak a dance mat-tel játszottam eddig. A dance mat egy szőnyeg nyilakkal, és zenére, a megadott módon kell rá ugrálni, azaz inkább táncolni kellene, de én örülök, hogy megtalálom a lábam, és tánctanár létemre bizony csúnyán ki szoktam kapni... :)

Na de most nem dance mat-eztünk, hanem Nintendo Wii-vel játszottunk Tomival. Húúú, ez csúcs! :):):) A Wii játékok lényege, hogy nem punnyadsz a fotelban, hanem 3D-ben játszol, kezedben konzol, lábadon is érzékelő, ha olyan a játék, vagy állsz egy érzékelő padon stb., és ugrálsz, ütsz, guggolsz, futsz, elhajolsz stb. Eszméletlen jó volt, nagyon durván elfáradtunk mind a ketten, nekem fáj is a karom, hátam, mert izomlázam lett tőle. Drága férjem jól elvert boxban, de wakeboardban, vívásban és pingpongban én vagyok a nyerő. (egyelőre) :):):) Rengeteget nevettünk, nagyon jól indul a 31. évem! :)

Nagyon örültem, hogy sokan gondoltak rám tegnap, és felhívtak, küldtek sms-t, írtak az iwiw-en, meg a Fuerte fórumon. Ez nagyon jó érzés, nem is számítottam ennyi figyelemre és kedvességre, ennyi szeretetre. Köszönöm mindenkinek, hogy ilyen jó érzéseket keltett bennem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése