2009. szeptember 22., kedd

Lakásavató a mesefiguráknál :)

Szombat este hivatalosak voltunk Judithoz és Gyurihoz lakásavatóra. Hogy miért mesefigurák a házigazdák? Racionális magyarázat nyílván erre nem lehet, egyszerűen nekem annyira édesek, hogy jobb szót nem találok rájuk, nekem ők már csak mesefigurák maradnak. :) Kedvesek, édesek, mókásak, bohókásak, és úgy szeretik egymást, hogy azt jó nézni is. :) Nagyon örülök, hogy ismerem őket, színesebb az életem velük, általuk.
Balival és Tomival mentünk, és mindenkit ismertünk, hiszen Fuerte-sek gyűltek össze, egy nagyon jó csapat, akikkel oldottan lehetett beszélgetni, játszani stb. Voltak Esztergomból és Fehérvárról is, kb. 30-40 ember, ha jól tippelem.
Judit szüleit is nagyon kedvelem, anyukája is jár hozzánk salsazni. :) Gabi (az anyuka) olyan drága volt, hogy készített Tominak és nekem vega salit, és Tybet is sütött nekünk tojásmentes sütit. :) Jól esik ez a kis figyelmesség. :)
Az este nagyon jól telt, sokat beszélgettem, és jókat nevettem, pláne a végén, mikor Judit és Gyuri különböző agyament játékokat tanítottak meg, ahol nálam a fiesta és teve vezényszavak vitték a pálmát. :):):) (bocsi, ezt csak a résztvevők fogják érteni) Egy kicsit a kajla formámat hoztam, mert elég kimerítő hetem volt előtte, de hát ez is én vagyok, sőt, az infantilis énemet kifejezetten szeretem. :)
Éjjel 3-ig maradtunk, de akkor is nehéz volt hazamenni. Szuper este volt, várom a folytatást! :)
Az életem továbbra is nagyon boldog, minden nap csudajó, hálás is vagyok a Sorsnak, hogy ilyen kegyes velem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése