2009. szeptember 18., péntek

Szecskakertes meglepi :)

Aki nem Fuerte-s olvasó, az valószínűleg nem tudja, hogy minden csütörtök este a Széchenyi kertben salsa party-t tartunk. Így volt ez tegnap is, de ez nekem most emlékezetesebb marad. :)
A diákjaink megleptek, és felköszöntöttek szülinapom alkalmából. Nagyon nem számítottam rá, akkora nyüzsi volt ezen a héten, hogy már el is felejtettem, hogy nemrég volt a szülinapom...
A fiúk, kubai szokás szerint körbeálltak, és váltva egymást jól megtáncoltattak. :) Bevallom, bár nem először van benne részem, de mindig annyira zavarba jövök, hogy bizony-bizony előfordul, hogy még ritmust is nehezen követem... Utána kaptam fini tortát, és olyan sütikét, amit Csillu készített nekem tojásmentesen, és mindegyikre egy-egy zászlócska volt tűzve a diákjaink üzeneteivel, idézetekkel. Ezeket itthon olvastam már el, és nagyon megható dolgokat írtak, el is érzékenyültem. :)
A két wakeboardcimbim, Peti és Gábor is sikeresen zavarba hoztak, készítettek nekem indoboardot... A hatás nem maradt el, hétfő óta ugyanis le sem tudtam kattanni az indoboard témáról, annyira megtetszett, mikor Sanya salsa óráján kipróbáltam. Na ez egy jó mondat lett, szerintem az érintetteken kívül más nem is érti. :):):) A lényeg: az indoboard egy deszka és egy henger, arra való, hogy egyensúlyozzunk rajta, ezen lehet gyakorolni télen, amikor nincs wakeboard szezon. :) Hétfőről pedig annyit, hogy voltam Sanya baba óráján, és Gábor behozta az ő indoboardját, hogy mókázzunk egy kicsit, és ki tudjam próbálni. :)
Röviden, szuper volt a tegnapi nap, nagyon jó nekem, hogy ennyi jó ember vesz körül, és ennyi szeretetet kapok. Köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése