2010. február 23., kedd

Son és ladies' style :)

A hétvégén két tematikus workshopunk is lesz, ez most engem nagy izgalomban tart. :) Szombaton Tomival tartunk son workshopot, 4x60 percet, vasárnap pedig én tartok ladies' style-t, 3xmásfél órát. Nem csak fizikailag megterhelő egy ilyen intenzív hétvége, de minden szinten elfáradunk. Volt már, hogy beszélni nem volt erőm utána, pedig aki ismer, tudhatja, hogy nem vagyok egy csendes típus. :):):) Na jó, ha kell, és nagyon összeszedem magam, akkor tudok hallgatni is. :)
Annyira izgulok a hétvége miatt, meg persze az új csoportindulások miatt is, hogy hétfő hajnalban kettőkor már felkeltem, és 15 órát hajtottam magam. Tominak mondtam is délután fél egykor, hogy de jó, még csak a fél nap telt el, de én már dolgoztam 6 órát + táncoltam 3 órát, és még hol van a nap vége. :) Délután ötig rendületlenül bírtam, aztán ott már kezdtem fáradni. :)
Ma normálils időben keltem, hatkor, és a keddi főzés program előtt még dolgoztam meg jógáztam egy kicsit. Hamarosan ebédelünk, utána meg munka folyt.köv. Most sajnos nem tehettem meg, hogy nem veszem fel főzés közben a telefont, mert le kellett szerveznem a nyomdát és a szórólapterjesztést is. Hogy még hasznosabban teljen az idő, son zenét hallgattam főzés közben, és végig léptem az alapot, úgy közlekedtem a lakásban. :) Elég jó móka, nem is gondoltam volna. :)
A son workshop azért kihívás, mert eddig ilyet még nem csináltunk. Tanítottunk már son-t, nem is egyszer, de egy ilyen tematikus workshopot kicsit máshogy kell felépíteni.
A diákjaink is nagyon érdeklődőek, mindkét hétvégi workshop teltházas, és sajnos nem kevesen maradtak le róla, mert nem tudtunk több embert fogadni. Nagyon nehéz ezt mindig kezelni, hiszen szívem szerint mindenkit engednék, örülök, hogy jönnének, de a terem nagysága korlátokat szab. Hozzáteszem, hogy a ladies' style tükrös terem 200 nm-es, a son terem meg még ennél is nagyobb.
A ladies' stlye-nál kicsit megtréfáltam magam, ugyanis nagyon eltértem az eredeti tervtől. Persze ez sem újsonság, a végén már soha nem azt tanítom, amit először elgondoltam, annyiszor átalakítom az egészet. Most az októberi ladies' style ismétlése lenne, mert arról is legalább 50-en lemaradtak, és volt igény egy ismétlésre, de a hangom, azaz annak hiánya miatt csak most tudtam bevállalni. Szóval elméletileg ugyanazt kellene leadnom, gyakorlatilag már elég jól átalakítottam, volt, hogy rá sem ismertem volna, de most egy kicsit turbósított változat lesz a végeredmény. :) Remélem, tetszeni fog. :)
Hétvégén sokatokkal találkozunk! :)
Addig is mosolygós napokat! :)
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése