2009. december 12., szombat

Nyüzsi van :)

Itt az év vége, anyának holnap van szülinapja, mindjárt itt a Kari, és hamarosan megyek wakeboardozni. :) Az amúgy sem lassú tempójú életem most még jobban felpörgött. De élvezem most még, és mire nem élvezném, nyűg lenne, addigra úgyis vége, és jön a pihenés. :)
Anya holnap lesz 62 éves, ezért ma együtt ebédel a család. Unokatesóim és anyu testvére is jönnek. Holnap pedig én főzök, és nálunk is lesz egy kis ünnepség anyukámmal. :) Azt hiszem, vega lasagne-t fogok csinálni. :)
A Fuerte már szépen elő van készítve, jövő év márciusáig már megterveztünk mindent, és a szervezések is jól állnak. Persze mindig van mit csinálni, és még millió dolog eszembe jut, de nyugodt vagyok, tudom, hogy Timire és Julcsira rá lehet bízni mindent, amíg én nem vagyok itthon. :)
Nászúton Thaiföldön voltunk, de akkor Koh Samui-n, ami egy gyönyörű sziget, nagyon jól éreztük magunkat. Most a vizisportok miatt esett a választásunk Phuketre. Itt több a lehetőség. Van kábelpálya, ahol tudok majd wakeboardozni, de a hajós wakeboardra is van lehetőség. Szeretnék beiratkozni egy 12 órás kitesurf tanfolyamra is, mert abba nagyon szerelmes vagyok. Aztán, ha még lesz energiám, akkor windsurf-özni is szeretnék, meg jetski-zni. Ahogy látható, elég vizibolond vagyok, és az aktív kikapcsolódást szeretem, a napon feküdni és magazint olvasni is jó lehet, de engem nagyon rövid ideig köt csak le, nyüzsisebb vagyok ennél. Gondolom, érezhető, hogy mennyire várom már. :):):)
Mosolygós hétvégét!
Nagy ölelés:
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése