2009. december 10., csütörtök

Intim torna :)

Nos, ez pontosan az, amire gondoltok. Na jó, talán mégsem teljesen. :) Remélem, hogy férfi és nő társaim ugyanolyan izgalommal falják most eme szavakat, és szeretnék már látni, hogy miről is írok, ezért húzom még egy picit. :)

Kriston Andrea egy kedves, vidám, szókimondó NŐ, akit kb. három hónappal ezelőtt ismertem meg személyesen, mikor beiratkoztam a 6 hetes intim torna tanfolyamára. Már évek óta szerettem volna elvégezni, de nagyon nehezen volt összeegyeztethető a munkámmal, hiszen a képzése esténként van, amikor én gyakran táncórán vagyok, de legalábbis 6 hétig nem szoktam hiányozni egyik városból sem. Hogy mi motivált? A kíváncsiság.


A nőiességünkhöz szerintem hozzátartozik a szexualitás és a szexuális kíváncsiság, hiszen hogyan lehetnénk szexik, ha szégyelljük a szexet? Tudjátok, hogy nem a közönséges vulgaritásról írok, még soha nem viselkedtem közönségesen, és nem is szeretném, ha ez valaha is megtörténne. Azonban azt gondolom, hogy egy nő nem lehet vonzó, ha ez a terület nincs rendben nála.
Ha a még alig 15-20 éves törékeny gyermeklányokra gondolunk, hogy óóó, ők milyen szépek és kecsesek, akkor ugye nem gondoljuk komolyan, hogy nőként gondolunk rájuk? Ők még nem nők. Szerintem. Mondjon nekem bárki bármit, meggyőződésem, hogy a nőiesség korral is jár. A nőnek öltözött gyermekek, akik még nem is nagykorúak, számomra eléggé furik. Egy kislány legyen kislány, egy tini legyen tini, egy nő legyen nő. Aztán jön az anyaság. Egy anya legyen anya és nő is! Itt már két szerepe is lesz a nőnek, de gyakran csak az anyaság marad meg.

Miért kell sürgetni a nővé válást? Miért akarunk fiatalabbak lenni egy bizonyos kor után? Miért nem éljük meg azt a szerepet, amiben éppen vagyunk? Ha testileg már „érettek” is vagyunk, nem jelenti azt, hogy lelkileg felkészültünk már rá. Én 11 éves korom óta menstruálok, mégsem gondolom, hogy 11 évesen nő lettem volna… Nézem az utcán a 14-16 éves tini lányokat, és a vastag smink, festett haj, színesre lakkozott körmök tényleg nővé varázsolják őket, de a tekintetük gyermeki marad, hiába a sok festék. A szem nem hazudik…

Én 31 éves vagyok, bár eddig pasik max. 26-nak néztek. :) Keveset sminkelek, mert nem hiszem, hogy az erős smink tesz nővé, inkább vagyok a szép bőr és a természetesség híve. Hiszem, hogy minden női kornak megvan a maga szépsége, és el nem cserélném semmi pénzért a mostani koromat 10 évvel fiatalabbért. Szerettem 20 éves lenni, de imádok 30 évesként élni. :) Ezerszer inkább érzem magam most nőnek, mint 10 évvel ezelőtt. Megértem ahhoz, hogy nővé válljak, és most élvezem, hogy nő vagyok, nő lehetek. :) Egyelőre ezért sem lépek tovább az anya szerepbe, noha a korom indokolttá tenné ezt a lépést. Én még szeretnék egy darabig „csak” nő lenni, és majd ha jön az érzés, hogy anyuka szeretnék lenni, akkor majd az leszek. :) Ha a pocakos vagy kisgyermekes barátnőimmel beszélgetek, akkor mindig erősödik az anyaság érzése nálam is, de ez csak percekig tart egyelőre. Majd eljön ennek is az ideje. :)

Nos, jól elkanyarodtam az intim tornától… :)

Első tévhit: csak nőknek való… Kedves férfiak! Jelentem, ma már tart Andrea férfi tréninget is. Megtanulhatjátok többek között, hogyan tartson tovább... :)))
A női intim tornát minden nőnek csak ajánlani tudom. Nem mondom, hogy naponta gyakorlok, mert egyelőre elfelejtem, még nem épült be ennyire az életembe, de hetente párszor edzem, és edzeni is fogom „azt” a területet. „Az” a terület = alhas izmai, kötőszövetei, gátizomzat, hüvely.
Miről is van szó?
www.intimtorna.hu

Második tévhit: akkor kell elvégezni egy ilyen tanfolyamot, ha gond van. Szerintem a megelőzés itt is épp olyan fontos, mint az egészségünk bármelyik területén. Ezért mentem én is el, na meg persze ahogy már írtam is: kíváncsiságból. :)

Andrea tanfolyama nem csak fizikailag hasznos, már 1-2 alkalom után érezhetően erősebb a hüvely és gátizomzat, ami nekünk és a partnerünknek is jó :))) , hanem lelkileg is. Segít megértetni, hogy nem kell tabuk között élnünk, ezek természetes dolgok, nincs mit szégyelnünk.

Nekem ez a téma eddig sem volt tabu, ezután sem lesz, ezért is írok ilyen bátran még a blogomban is róla, és valószínűleg nem ez lesz az egyetlen írásom a szex témában... :)))

De mára most ennyi, mert mennem kell.

Mosolygós napot!

Lili



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése