2009. december 6., vasárnap

Mikulás party :)

Tegnap este Mikulás party-t tartottunk Veszprémben. :) Már hetek óta vártam, még nem voltam eddig olyan igazán jó Mikulás party-ban, de most eljött a pillanat. :) Szuper volt az este minden szempontból. :)
Szerettem volna Mikulás jelmezben menni, de aztán annyi dolog volt, hogy nem sikerült beszereznem, csak egy új "kis feketét". :) A ruha nekem nagyon tetszik, egyszerű, de szerintem nagyon szép, csak egy gond volt vele, hogy táncra nem volt alkalmas, félő volt, hogy megmutat bizonyos domborulatokat egy erősebb vállrázásnál, vagy lendületesebb karmozdulatnál... Ennek elkerülése végett a party első felében csak beszélgettem, kihasználva, hogy volt hangom (most éppen megint nincs), és csak Sanyával táncolgattam egyet, meg Gyuszival egy bachata-t. Aztán átöltöztem egy kényelmesebb és "biztonságosabb" ruhába, és utána terveztem, hogy táncolok. Azonban talán párat, ha táncoltam, mert annyira jó volt látni régi emberkéket, hogy maradtam a beszélgetésnél az előtérben, mert a zenét nem tudtam túlkiabálni.
Annyira szuper volt, hogy mindenki piros-fekete-fehér színekben pompázott, azaz a dress code-ot senki nem felejtette el, és mókás volt látni a sok Mikulás sapkást. :)
Veszprémi diákjaink nagyon megleptek minket, kaptunk egy zsák csokit. Szó szerint egy zsákkal. :) Készítettek egy óriási piros Mikulás zsákot, és telerakták csokikkal. Na de nem akárhogy! Minden csoki be van csomagolva, és egy kis kártyán rajta van, hogy kitől kaptuk, egy-egy jókívánság kíséretében. :) Én annyira szeretem az ilyen személyes ajándékokat! :) Van benne szeretet, törődés. Szerintem erről szólnak az ilyen ünnepek, hogy kicsit figyeljünk oda még jobban a másikra.
Persze jó lenne, ha minden nap ünnep lenne, én próbálom ezt így is megélni, és minden reggel örülök az új napnak, és várom, hogy mit rejteget számomra. :)
Boldog este volt, amihez mindenki hozzájárult azzal, hogy eljött. :)
Köszönök mindent!
Szeretgetős Mikulás napot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése