2010. augusztus 4., szerda

Sabor y Tumbao :)

Nagy izgalom van bennem, mert hamarosan, jövő hét vasárnap lesz a ladies' style fellépő csoportomhoz a casting. Sokan jelentkeztek már emailben is, az alapján is volt már egy válogatás, és ez lesz a második kör, a személyes próbatétel Aztán azok, akik majd megfelelnek, még egy rövid ideig próbaidőn lesznek, és majd utána lehetnek végleges tagok. Látnom kell, hogyan lehet közösen dolgozni velük, ezért van szükség erre az időszakra.

De kezdjük egy kicsit korábbról. :) Évekig terveztem anno egy ladies' stlye workshop sorozatot, ami aztán két éve meg is valósult Sabor y tumbao, azaz íz és lüktetés (szabad fordítás) néven. A sabor és a tumbao szavak a salsa alapszókincsébe tartoznak. Sabor-ral táncolni, azt jelenti, hogy nagyon jó ízzel, érzékkel, érzéssel táncol valaki. Tumbao sok zenei és tánci fogalmat is felölel. Zenében az alapritmust, alap lüktetést jelenti, táncban a tartást, és szintén azt a lüktetést, ami hozzátartozik a belső megélés külső megjelenítéséhez.

A workshopokat nem szeretném elhagyni továbbra sem, hiszen nagyon szeretem őket, sőt, vannak vidéki terveim is ezzel kapcsolatban. :)

A mostani nyári táborunkban újra volt egy nagyobb előre lépés számomra, méghozzá az, hogy egy teljes koreográfiát taníthattam meg a lányoknak, amivel fel is léptek a zárópartyn. Nagyon jól éreztem magam a tanítás közben, és nagyon jó volt látni, ahogy a lányok napról napra fejlődnek, és egyre szebben táncolnak. Ez az érzés csúcs! :)

A ladies' style fellépő csoport már régóta motoszkál a fejemben, de eddig hiányzott az elhatározás. Talán még nem is voltam megérve rá, most viszont úgy érzem, hogy eljött az idő. :)

Nagyon-nagyon várom már! :):):)

Mosolygós napot mindenkinek!
Szeretettel:
Lili


1 megjegyzés:

  1. Ha fiatalabb lehetnék...., akkor jelentkezhetnék....:( De erről már lecsúsztam.
    DE nagy drukkeretek leszek!!! :)
    Puszik
    Gabimam

    VálaszTörlés