2010. március 1., hétfő

Workshopok után :)

Nagyon mosolygós vagyok most, mert ugyan minden porcikám fáj a hétvége miatt, de nagyon jól éreztem magam. :)
Szombaton volt a son workshop. Tomikám kitett magáért, nagyon jó órákat tartott szerintem. Sokat készültünk rá, ez szerintem látszott is. Összeszedett volt, jól felépített, és követhető is, ugyanakkor voltak azért kihívások, és lesz mit gyakorolni. :) Én nagyon jól éreztem magam, nekem nagy szerelemem a son, nagyon-nagyon szeretem mind zeneileg, mind táncilag. Tominak sokat köszönhetek, mert ebben a műfajban tőle tanultam a legtöbbet, pedig tanultam Mario Charon-tól és Jorge Camaguey-től, sőt, Madeline Rodriguez-től és Misladys Gainza-tól is son-t, mégis azt gondololom, hogy nem lebecsülve az említett táncosok tudását, és azt a hatást, amit rám tettek, és amivel segítették a fejlődésemet, szóval mégis Tomi az, aki szépen rendszerezetten összerakta a fejecskémben a dolgokat, és gyakorolt velem, javította a hibáimat stb. Köszönöm Édesem, sokat jelent ez nekem.
A vasárnapi ladies' style is jól sikerült szerintem. Én nagyon jól éreztem magam, mert a társaság nagyon támogató volt, és lelkesen követték az óráimat. Ez rengeteget jelent. Eddig a hét ladies' stlye workshopom közül egynél fordult az elő, hogy a csapat nem volt túl pozitív, és energikus, inkább az "ez úgy sem megy nekem" hozzáállás volt, és ezt nagy kihívás volt kezelni. Nem is állítom, hogy a legjobban kezeltem, ma már sok dolgot máshogy csinálnék, de legalább ebből is tanul az ember.
Azt is nagyon jó volt látni vasárnap, hogy aki már volt korábban is, az mennyit fejlődött, mennyire látszik a lányokon, ha foglalkoznak egy kicsit a női stílussal. Sokan voltak a lányok közül a son workshopon is, ezért duplán le a kalappal, hogy végigtáncoltak nyolc és fél órát két nap alatt... Nekem is elég kemény, pedig én valamilyen szintem már hozzá vagyok szokva, sőt, az ilyen workshopok előtt készülök is kondival, hogy bírjam, mégis nagyon el tudok én is fáradni, mert minden energiámat beleadom, ameddig csak bírom. :) Aztán még utána is. :):):)
Nagyon jó volt nekem az is, hogy Tomikám bent volt velem végig, és Bali is bejött, és sokáig ott volt. Ez azért fontos nekem, mert lelkileg sokat jelent a támogatásuk a jelenlétükkel, másik oldalról pedig tudom, hogy el fognak látni jó tanácsokkal, építő kritikákkal, amitől még jobb, és jobb lehetek. Ilyenkor egyszerre vannak magánemberként, és "szakmai kritikusként" is jelen. Nem is tudjátok elképzelni, hogy tudok örülni, mikor ők megdícsérnek, ugyanis ez elég ritka, nem osztogatják ezt könnyen. Tegnap azonban mind a ketten megdícsértek, és ez nagyon jól esett. :)))
Pozitív élmények vannak bennem, kellemesen (bár kicsit fájósan) fáradt és nagyon boldog vagyok. :)
Mosolygós hetet mindenkinek!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése