2009. december 1., kedd

Workshop :)

Tegnap nem jutottam el odáig, hogy írjak a workshopról, pedig már nagyon szerettem volna szavakba önteni azt a rengeteg érzést, ami bennem van. :)
Nagyon-nagyon-nagyon jól éreztem magam! :):):)
Péntek éjszaka nem nagyon bírtam aludni, nagyon keveset sikerült, azt is részletekben. Izgalom. :) Szombat délelőtt is izgultam egy picit, de jó értelemben vett izgulás volt, mindig van bennem egy kis drukk, mielőtt kezdődik a workshop. Most, hogy Timi már sok mindent a kezében tart, sokkal nyugodtabb vagyok, jobban tudok az órákra koncentrálni, míg korábban még a regisztráció és egyéb aznapi intéznivalók is rám hárultak. Timi lett ezeknek az irányítója már egy ideje, és a csapatunk annyira szuperul csinál mindent, hogy egyáltalán nem kell aggódnom, hogy nem az én kezemben vannak a dolgok a workshopokon, most már tényleg az a dolgom azon a két napon, hogy tanítsak. Nagyon hálás is vagyok ezért nekik, mert nagyon jó érzés, sokat ad, amikor ilyen erős a "hátország".
Az első órám Balival volt. Haladóknak tartottunk salsa órát. Nem rueda figurát, hanem egy salsa sort. Nekem ez az egyik kedvencem, csak az óra végére a sok forgástól már eléggé hányingerem lett, de ez nem volt újdonság, a próbákon is tapasztaltam ezt. :) Persze a buliban teljesen más lesz ezt táncolni, mert ott nem egymás után rögtön kell sokszor letáncolni, hanem egyszer-egyszer.
Rögtön ezt követte a ladies' style órám, amit Timivel közösen tartottunk a hangom, pontosabban annak hiánya miatt. Igyekeztem mókásan kezelni a helyzetet, hiszen valahogy meg kellett oldani a dolgokat, Timi nagyon jól helytállt szerintem, mind szakmailag, mind táncilag, ezért nagyon büszke is vagyok rá. Nagyon figyelt rám, és nagyon ismer is már, ezért néha egy pillantásom is elegendő volt, hogy tudja, mit szeretnék. Mindig tapasztalom, hogy mekkora az összhang közöttünk, és ez nagyon-nagyon jó. :) Tudom, és megtisztelő, hogy én vagyok a példaképe, és mindenben követi, amit kérek tőle, amit tanácsolok neki, és rengeteg energiát fektet abba, hogy jobb és jobb táncossá váljon. Mindez társul egy jó adag tehetséggel is, és ha emellett megmarad az az alázata is, amit most már nálunk 3 éve tanúsít, akkor ki merem jelenteni, hogy az egyik legjobb női salsa táncos lesz itthon belőle.
Úgy látom, a blogom címét lassan átírhatnám "Timi"-re, ezért vissza most egy picit a workshophoz.
A haladó sort, és a ladies' style-t is ügyesen vették a diákok, igazán nem volt komolyabb gond. A ladies' style volt, akinek picit nehezebben ment, mint akár korábbi csajos órák, de olyan feadback is volt, hogy most először tudta valaki követni rendesen az órát. Kinek mi az erőssége. Egyébként sokszor mondják a diákok, hogy eddig ez volt a legjobb ladies' style. Pontosabban szinte minden stílus órám után van ilyen feadback. Persze, én is fejlődöm táncilag és oktatásilag is mindig, mert mindig javítok dolgokon, de ez szerintem elsősorban azon múlik, hogy a diákok fejlődnek, és a 2. 3. X-edik stílus órán már sokkal jobban tudják használni a testüket, így könnyebben is veszik az anyagot, jobban tudják követni, több sikerélményt ad stb. Az óra végére szabályosan rosszul voltam, sajnos már nem tudtam normálisan letáncolni az anyagot, hogy felvegyük videóra, pedig kétszer is nekifutottam. Utána, mikor hazaértem, még egy órát ültem kabátban, sálban és remegett a kezem, meg nagyon hányingerem volt. (Előzmény: gyakorlatilag a reggeli sajtos toasztot leszámítva egész nap nem ettem...)
A szombati buliban csak 11-ig voltam, mert nem akartam teljes KO-t, így is elég fáradt voltam. Nagyon élveztem, amíg ott voltam, táncoltam néhány nagyon jót, köszönöm srácok! :) Teljesség igénye nélkül hármat azért ki is emelnék: Balival életem egyik legjobb tánca volt ez most. Nagy élmény volt Szilvási Petya, és Eszli Balázs is. Szeretek velük táncolni nagyon. :)
Vasárnap reggaetonnal kezdtünk. Balival tanítottunk együtt. Én ezt a koreo-t is nagyon szerettem, úgy láttam, hogy a diákok is. :))))
Ez után pedig a középhaladósok rumba órája következett. Egy kis yambú és egy kis guaguanco sor. Szeretem nagyon a rumbát, nagyon élvezem is. :) A kh-soknak ez még új volt, de nagyon jól bele tudtak többen is lazulni, és hatni a zenét, a feelinget. Jó volt látni, ahogy el-elkapnak egész ügyesen egy-egy mozdulatot. Természetesen a rumbát nem lehet másfél óra alatt elsajátítani, nekem kb. másfél év után volt először sikerélményem, és most már nagyjából 5 éve foglalkozom vele, de még mindig van bőven mit tanulni. :) Nagyon komplex műfaj, de olyan energiát ad, hogy a szívem kiugrik a helyéről az élménytől. :):):) Ha az ember eljut arra a szintre táncilag, hogy tánc közben kicsit "bekattan", és a zenével eggyé válik, nem gondolkozik azon, hogy mit táncol, csak táncolja, ami jön, a zene mozgatja, nem ő táncol a zenére, akkor ez gyerekek óriási élmény tud lenni. :)))
Vasárnap estére már nem kicsit fáradtunk el, de nagyon boldogok voltunk mindhárman, azaz Bali is, és Tomi is. :)
Köszönöm a diákoknak, hogy eljöttek, és megtiszteltek minket a jelenlétükkel, és a tanárainknak, tanár-jelölteknek, asszisztenseinknek a tanítást és a sok segítséget. Együtt vagyunk erősek, együtt vagyunk: Fuerte. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése