2010. június 27., vasárnap

Barcelona :)

Nagyon szeretem ezt a várost, sok szempontból közel áll hozzám. :) Íme néhány pont, hogy miért. :) Ne várjatok mélyen szántó gondolatokat, teljesen egyszerű, mindennapi dolgok miatt kedvelem. :)

1.Először is itt van az időjárás. Télen is 10 fok felett van általában, és nyáron sem 50 fok, hanem a kellemes szellő mellett a 30 fokos meleg könnyen elviselhető.

2. Aztán itt a tenger, azaz víz, víz, víz, ami nekem megint csak nagyon fontos. Azt azért megjegyzem, hogy most júniusban is még elég hideg a víz, de majd nyár végére felmelegszik. :)

3. Az ember nagyon kedvesek, mosolygósak, segítőkészek.

4. A spanyol nyelvet is szeretem, és egyre jobban értem is. J

5. Nem olcsó hely, de közel nem Párizs vagy London…

6. Gaudí rajongó vagyok, úgyhogy a legjobb hely, ha a művészetét meg akarom csodálni. Különös kedvencem a Park Güell. :)

7. Desigual az egyik kedvenc ruhamárkám, de sajnos otthon nagyon nehezen beszerezhető, nincs külön üzlet, néha-néha lehet találni egy-egy darabot. Itt minden sarkon van boltjuk. :)

8. A pékségeikben nagyon sok finomságot lehet elmajszolni. :)

Röviden, egy nagyon élhető város. Ha más szakmám lenne, és választanom kellene, hogy hol élnék, ha itthon nem lehetne (amit egyébként én nagyon szeretek), akkor Barcelonára esne a választásom, pedig Párizsért is rajongok, de teljesen más szempontból, elsősorban művészeti szempontok miatt.

Barcelona számunkra, azaz a Fuerte-nek szakmai szempontból is fontos hely, ugyanis egyik tanárunk, Jorge Camaguey itt él. Rajta kívül is még rengeteg kubai tanárral lehet itt találkozni, és tanulni tőlük. Yamira Sanchez-nek (leendő tanáromnak) is itt van iskolája, és Juan José Ortiz is sok időt tölt itt. Misladys Gainza (szintén tanárom) ugyan Madridban él, de mivel Jorge-val sokat dolgoznak együtt, ezért ő is elő-előfordul Barcelonában is.

Ahogy érezhetitek, szeretem ezt a várost, bármikor szívesen jövök ide. :)

Hamarosan írok majd egy beszámolót a guaguanco workshopról is.

Mosolygós vasárnapot!

Szeretettel:

Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése