2009. szeptember 12., szombat

31 évesen :)

Hát ez a reggel is elérkezett. :) Nagyon-nagyon szerettem 30 éves lenni, annyi jó dolog történt velem az elmúlt évben, hogy felsorolni is nehéz még csak a töredékét is:

Noha 29 évesen mentem férjhez (2008. július 24-én), de az első házas évem zömmel a 30. életévemben zajlott. :)

Létrehoztam a Sabor y Tumbao Ladies' Style workshopokat a Salsa Fuerte-n belül, melyből már ötöt sikeresen, telt házzal meg is tartottam. :)

Felkértek a Cubanero Salsa Fesztiválra tanárnak. (Novisad, 2009. május) Ez számomra nagy megtiszteltes volt, örültem, hogy taníthattam salsa-t és ladies' style-t is.

Újrakezdtem tíz év kihagyás után a windsurf-öt és beleszerettem a wakeboard-ba. :):):)

Tanulhattam Párizsban, Barcelonában, Madridban fantasztikus kubai tanároktól: Madeline Rodriguez, Misladys Gainza, Jorge Camaguey, Mario Charon.

Voltam Egyiptomban nyaralni Tomival, Balival és Sanyával.

Végül, de nem utolsó sorban, a diákjainktól rengeteg szeretetet kaptam az elmúlt évben is, és nagyon sok jó embert ismertem meg a táncosaink között.

Mára ennyi. :)
Mosolygós napot!
Lili

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése